DIGIC

A DIGIC egy Magyarországon működő high-end 3D-animációs stúdió, amelyet 2002-ben Andy Vajna és Rabb Sándor Alex alapított. A stúdió azóta többszörösen díjnyertes iparági vezetővé vált, amely a világ élvonalába tartozó ügyfelek számára készít AAA kategóriás animációs tartalmakat. Élenjáró technológiai fejlesztéseivel, és a kiemelkedő művészi és szakembergárdájával olyan franchise-okon tökéletesítette a tudását, mint az Assassin's Creed, The Witcher, Call of Duty vagy a League of Legends cinematic trailerei. Az elmúlt években olyan sorozatokhoz gyártott különálló epizódokat, mint a Netflix 'Love, Death & Robots' szériája vagy az Amazon 'Secret Level'-sorozata. Most pedig többéves törekvésük ért célba: megkezdték az első hosszú formátumú animációs projektjük gyártását, a Netflix nagy várakozás által övezett 'Magic: The Gathering'-sorozatot.
Lafka Dávid a DIGIC előtt 10 éven át filmes-, reklám- és tévés projekteken pörgött. Majd 2015-ben csatlakozott a DIGIC-hez, ahol most Development Producer-ként segíti a stúdió filmpiacra lépését, miközben magyar és amerikai kreatívokkal fejleszt animációs filmprojekteket, amiket utána pitchelnek hollywoodi érdekelteknek. Emellett több fronton adózik a storytelling iránti szenvedélyének: a Sztori Podcast házigazdájaként és a Történetmesélő Hírlevél szerzőjeként tárja fel a történetmesélés erejét.
A DIGIC útja az videójáték-trailerektől egy Netflix-sorozatig.
Az előadás úgy ad betekintést a DIGIC működésébe, értékrendjébe, és víziójába, hogy közben a fontosabb mérföldkövek érintésével elmeséli: egy 23 évvel ezelőtt, 4 szakember által alapított apró garázscég hogyan nőtte ki magát egy több mint 300 fős stúdióvá, és vált az iparág nemzetközileg is megkerülhetetlen szereplőjévé. Hogyan győzte le az animációs piacon gyülekező sárkányokat évről évre, és hogyan maradt fennt az elmúlt években csak "tökéletes viharként' emlegetett iparági turbulenciában, majd menekült előre azzal, hogy megnyerte a Netflix ambiciózus animációs sorozatának, a 'Magic: The Gathering'-nek a gyártását.